برگ برنده پرسپولیس مقابل استقلال در دربی

محمدرضا حاج بیگى عضو هیّئت مدیره پرسپولیس درباره دربى ٨٥ اظهار کرد: بازیکنان تیم ما از لحاظ جسمانى و روحی و روانى آماده دربى هستند و مشکلى در این باره نداریم.

او ادامه داد: وحدت میان اعضاى هیئت مدیره، مدیر عامل، کادر فنى و بازیکنان برگ برنده تیم ما در دربى پایتخت است. تیم ما مشکلات مالى دارد اما وضعیت باشگاه از لحاظ رسیدگى امور بى سابقه است و همه براى حل مشکلات تلاش مى کنند.

حاج بیگى درباره نبود طارمى و احمدزاده در دربى پایتخت تصریح کرد: غیبت این بازیکنان به تیم ما لطمه مى زند اما برانکو تدابیر لازم را براى این بازى در نظر مى گیرد.

هواداران در فضای آرام نظارگر دربی هستند

عضو هیّئت مدیره پرسپولیس درباره خاطره اش از دربى سرخابى ها گفت: من در سال هاى گذشته مسئولیت امنیت مسابقات دربى بر عهده داشتم و شاهد اتفاقات مختلف بودم. در حال حاضر نیروى انتظامى به خوبى توانسته امنیت این بازى را برقرار کند و هواداران در فضاى آرام نظارگر دربى هستند.

حاج بیگى درباره وضعیت بلیت فروشى دربى بیان کرد: امیدوار هستم که با برنامه ریزى مناسب بلیت فروشى را به نحو احسن انجام بدهیم تا مشکلى پیش نیاد.

او ادامه داد: هواداران هر دو تیم مى توانند بلیت دربى را از موسسه اعتبارى بگیرند. همچنین براى ایجاد نظم در ورزشگاه بلیت ها چک مى شود تا مشکلى پیش نیاید. به هر حال دقت عمل در بلیت فروشى در این دوره از بازى ها بیشتر شده است.

حاج بیگى درباره جلسه هیئت مدیره گفت: نحوه بلیت فروشى و بررسى اتفاقات اخیر در جلسه هیّئت مدیره بررسى شد و برنامه هایى براى برگزارى بهتر دربى در نظر گرفتیم.

کمیته اخلاق نباید یک طرفه قضاوت کند

عضو هیّئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت مسلمان بیان کرد: اقدام مسلمان درست نبود اما کمیته اخلاق هم نباید یک طرفه قضاوت کند. به هر حال بهتر بود محرومیت مسلمان را به باشگاه ابلاغ مى کردند و نماینده اى إز باشگاه هم در جلسه رسیدگى به این حکم حضور داشته باشد تا به صورت یک طرفه رأى صادر نشود.

او درباره درگذشت ابراهیم آشتیانى گفت: درگذشت آشتیانى را به جامعه فوتبال به خصوص پرسپولیسى ها تسلیت مى گویم و براى خانوده اش صبر جمیل خواستار هستم.

حاج بیگى در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس با نتیجه ٢ بر صفر این بازى مى برد و مطمئن هستم یکى از گل ها را منشا مى زند. منشا فرم بدنى خوبى دَارد و در بازى با نفت یکى از گل ها را زد. به هر حال امیدوارم هر دو تیم بازى جذابى ارائه بدهند تا دل هواداران شاد شود.