پرسپولیس برای هر تیمی دردسرساز است!

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قبل از شروع صحبت‌هایم از کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی یاد می‌کنم همیشه جای او پیش ما خالی است برای نوروزی طلب مغرفت و برای بازماندگانش خواهن صبر هستم.

وی افزود: مسابقات نیم فصل دوم شبیه فینال است و هربازی حساسیت خودش را دارد. هر بازی می‌تواند به روند رشد یک تیم یا افت آن تیم بیانجامد. 3 امتیاز برای دو تیم حائز اهمیت است. کسب امتیاز کمک می‌کند تا روند تیم‌ها بهتر شود و با آمادگی بهتری مسابقات دنبال شود. با تیم خوبی بازی داریم پرسپولیس روند خوبی داشته و بازیکنان تاثیر گذاری در خط حمله دارد. این تیم برای هر حریفی دردسر ساز خواهد شد. ما هم تیم قدرتمندی هستیم هم در حمله و هم در دفاع خوب هستیم و کار را برای رقبا سخت می‌کنیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل هواداران خوب بازی کنند امیدوارم بازی تماشاگر پسند و جذابی انجام دهیم. امیدوارم هر تیمی که لایق است به پیروزی برسد.

گل محمدی ادامه داد: هواداران مثل بازی با استقلال که پر شور بودند و حضوری گرم داشتند امیداورم در بازی فردا هم مثل دیدار مقابل استقلال با شور و حرارت تیم را تشویق کنند.

سرمربی ذوب آهن درباره وضعیت مهاجمان تیمش هم ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنانم در خط حمله از آمادگی خوبی برخوردارند اما برای گل‌زنی باید تمرکز خودشان را بالا ببرند، تمرکز داشتن و زدن صحیح ضربه آخر باعث گل‌زنی می‌شود. این مسئله به بحث‌های شخصی و کیفیت بازیکنان برمی‌گردد اما ما نگرانی زیادی از این موضوع نداریم و بازیکنانی نداریم که نگران گل نزدنشان باشیم. معمولاً بازیکنان ما در موقعیت‌های گل خوب گل‌ می‌زنند و امیدوارم بازی فردا هم گل داشته باشد تا همه از آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما روی گل‌زنی کار کرده‌ایم اما گل‌زنی به کیفیت بازیکنان در لحظه ارتباط دارد. شاید در بازی با استقلال توپ‌های ما گل نشد اما در بسیاری از بازی‌های پیشین و بازی‌های بعدی بازیکنانم گل خواهند زد.

گل‌محمدی در مورد عملکرد بازیکنان نیمکت‌نشین ذوب‌آهن و همچنین عملکرد رضا شکاری مقابل استقلال اظهارداشت: همه بازیکنان ما روی نیمکت جوان هستند و بازیکن بالای 24 سال نداریم و باید بگویم فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره ما نیست. درباره رضا شکاری هم باید بگویم که از بازی او مقابل استقلال راضی نبودم اما او یک بازیکن جوان است که نیاز به تجربه دارد هرچند که شکاری می‌تواند یکی از بازیکنان تاثیرگذار در آینده باشد.

وی درباره محرومان و مصدومان ذوب‌آهن در بازی فردا اظهارداشت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما 3 بازیکن ما مصدوم هستند.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص تعویض دیرهنگام مسعود حسن‌زاده در بازی مقابل استقلال اظهارداشت: بازی قبلی گذشته و دلیلی ندارد که بخواهم درباره آن حرف بزنم، فقط این را می‌گویم که همه بازیکنانم در یک سطح هستند اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و احساس و شرایط بازی تعویض‌ها را رقم می‌زند.

گل‌محمدی درباره فرافکنی‌های عربستانی‌ها در چند وقت اخیر هم اظهارداشت: کاش این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد چرا که فوتبال از سیاست جداست اما اینکه عربستانی‌ها می‌خواهند با کار سیاسی فوتبال را به هم بزنند کار درستی نیست و امیدوارم تصمیم‌گیرندگان ورزش تصمیماتی بگیرند که به نفع فوتبال کشورمان باشد.

وی در پایان تصریح کرد: فردا روز سختی برای مدافعان ما خواهد بود، آنها باید با تمرکز و آمادگی روحی و روانی مقابل پرسپولیس بازی کنند، می‌دانیم که فردا فشار زیادی به دفاع ما وارد می‌شود و بازیکنانم باید عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند حملات حریف را مهار کنند.