عباسی: بازی رایگان بهترین پاسخ به حاشیه سازان ست

درباره رایگان شدن بازی تراکتورسازی و پدیده اظهار داشت:من در هفته گذشته پیگیر این موضوع بودم.دلیلش هم روشن بود.اینکه در این باره درخواست هایی از سوی هواداران به باشگاه رسیده بود و من هم شخصا نظرات آنها را در سایت ها رصد می کردم.

وی ادامه داد:در مجموع چنین پروسه ای نیاز به هماهنگی با هیات فوتبال و اداره کل دارد.لذا امروز نشستی را با دوستان داشتیم و خوشحالم با همکاری آنها توانستیم شرایط برگزاری این بازی به شکل رایگان را فراهم کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد:فکر می کنم فصل گذشته هم در بازی سایپا بود که شرایط مشابهی انجام گرفت.همه ما باید به این سمت برویم که شرایط برای حضور هوادار تسهیل شود.هر کسی به نوبه خود می تواند در این راه گامی بردارد باید تلاش کند.

عباسی درباره برخی شایعات مبنی بر اینکه پیش از این گفته می شد قرار است از حضور گسترده هواداران در این بازی جلوگیری شود گفت:فکر می کنم بهتر است به هر شایعه ای پاسخ ندهیم.همین که این مسابقه به شکل رایگان برگزار می شود بهترین پاسخ به افرادی است که حاشیه می سازند.هر چند بازی در میانه هفته و ساعت بدی است اما امیدوارم فردا هواداران تراکتور،گام اول برای قهرمانی را بردارند و یک روز بزرگ را خلق کنند.