علیرضا منصوریان در خصوص دیدار نفت مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک‌‌بار دیگر به الجیش خوردیم آن هم در حالیکه سال گذشته این تیم را حذف کردیم اما می‌دانیم که الجیش نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر شده و بهتر از قبل شده‌اند البته شرایط ما هم سال گذشته بهتر بود اما امسال به دلیل مشکلات مالی 6 بازیکن‌مان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: با این همه ما باید تلاش دوچندانی انجام دهیم چرا که وضعیت مالی حریف را می‌دانیم. کل بودجه باشگاه الجیش 250 میلیارد تومان است و امسال هم بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده‌اند. با این همه ما تلاش می‌کنیم از نظر روحی روانی بازیکنان‌مان را آماده این بازی کنیم و به آنها گفته‌ایم که آرم سمت چپ که آرم باشگاه نفت است را فراموش کنند و به آرم سمت راست که پرچم ایران است توجه کنند. از امروز همه چیز در باشگاه نفت در بازی با الجیش خلاصه می‌شود و آنالیز این تیم را در همه جا برای بازیکنان پخش می‌کنیم.

 

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: ما 6 هفته است که بر روی این تیم کار می‌کنیم. من یک دوست ایرانی در فدراسیون فوتبال قطر دارم که از او بسیار ممنونم چرا که نهایت تلاشش را انجام داد. از طرف دیگر امیدوارم با بازیکنان جوانم بتوانیم سربلند باشیم هر چند که 50 درصد کار بازیکنان هستند 50 درصد دیگر رسانه ها و مردم هستند که در سال قبل از ما حمایت کردند. باور کنید بازیکنان جوانم تماشاگر در استادیوم ببینند پرواز می‌کنند. من سال‌ها در استقلال و تیم ملی حضور داشتم و جمعیت صد هزار نفری را دیده‌ام و برای من این مسئله عادی است اما برای بازیکنانم این مسئله فرق می‌کند. از هواداران فوتبال می‌خواهم فارغ از هر رنگی به استادیوم بیایند تا 8 شب سه‌شنبه جشن صعود را برگزار کنیم.

 

منصوریان درباره اینکه از بازیکنان باتجربه تیمش در این بازی چه انتظاری دارد، اظهار داشت: به هر حال مسئولیت این بازیکنان  دو برابر است. اعتبار ما نود و هشتی‌ها به باشگاه‌مان نبود بلکه اعتبار ما به تیم ملی بود و اتفاقات مثبتی رخ داد که مردم با آن زندگی می‌کردند. برد مقابل استرالیا و آمریکا در سال 97 و 98، برد مقابل بحرین در سال 2005 و موارد دیگر همگی زمانی رقم خورد که کمتر کسی فکرش را می‌کرد و بازیکنان من هم باید خودشان را ثابت کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: بعد از بازی با ملوان چند پیشکسوت رسانه‌ای انزلی گفتند ما تا اینجا با تو رقیب بودیم و از این به بعد با تو رفیق هستیم و از نفت حمایت می‌کنیم. سال گذشته در همین حدود بود که سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی بیانیه‌ای داد و از نفت حمایت کرد. از طرف دیگر از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم که ما را در این بازی رقیب ندانند. باور کنید اگر 20 هزار تماشاگر به استادیوم بیاید انگار 200 هزار تماشاگر آمده و از هواداران می‌خواهم پس از حضور در استادیوم در جایگاه روبه‌روی وی‌آی‌پی بنشیند.