اگر مدافعان حرم نبودند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم

نوزدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله با روایتی منتشر نشده از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم بر روی  پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفت.

در صفحه نخست این شماره بیانات منتشرنشده‌ای از رهبر معظم انقلاب درباره مدافعان حرم به شرح زیر آمده است :

"اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم"

"حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده‌ها، پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند. این شهدا امتیازاتی دارند:

یکی این است که اینها از حریم اهل بـت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

امتیاز دوم این شهدای شما این است که اینها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمی‌کردند این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمی‌شد ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه استانها با اینها می‌جنگیدیم و جلوی اینها را می‌گرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند.

امتیاز سوم هم این است که اینها در غربت به شهادت رسیدند. این هم یک امتیاز بزرگی است. این هم پیش خدای متعال فراموش نمی‌شود."

 

همچنین سخن هفته این شماره با عنوان «فرجام تحریف امام» به نقطه اساسی نزاع انقلاب و ضدّ انقلاب در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.

روایتی متفاوت از دوران سلطنت پهلوی‌ها مبتنی بر بیانات رهبر معظم انقلاب نیز بخش جذاب دیگری از این شماره خط حزب‌الله است. عکس ویژه این شماره به بازدید رهبر معظم انقلاب از موزه عبرت و ذکر خاطره ایشان از گفتگو با منوچهری، شکنجه‌گر معروف ساواک اختصاص دارد. هفته‌نامه‌ی خبری - تحلیلی «خط حزب‌الله» نوزدهمین شماره‌ی خود را به شهید عبدالله میثمی «اسطوره رزمندگان» در جنگ تحمیلی تقدیم کرده است