نکات کلیدی خرید طلای آب شده از گلدیکا

با توجه به این‌‌که خرید طلای آب شده از گلدیکا یکی از آسان‌ترین روش‌های پس‌انداز و حفظ ارزش سرمایه به‌شمار می‌آید، بهتر است با نکات کلیدی و به ‌طور کلی مسیری که برای خرید در این سایت پیش رو دارید آشنا شوید.

گلدیکا همواره در تلاش است بهترین شرایط را فراهم کند تا همه افراد در هر بازه سنی بتوانند با کم‌ترین مشکل در سایت خرید انجام دهند یا حتی طلای آب‌شده خود را در کوتاه‌ترین زمان بفروشند. کاربرانی که قصد آشنایی با روش کلی خرید از این را سایت دارند و می‌خواهند با نکات کلیدی آشنا شوند بهتر است این مقاله را به ‌طور کامل مطالعه کنند.

خرید طلای آب شده از سایت گلدیکا

برای این ‌‌که امکان خرید طلای آب شده ازگلدیکا برای شما فراهم شود ابتدا باید در مرورگر خود آدرس یا نام این مجموعه را وارد کنید. پس‌ از سرچ نام گلدیکا، سایت برای شما نمایش داده می‌شود و با کلیک کردن، وارد آن خواهید شد.

سایت گلدیکا امکان خرید و فروش طلای آب شده را برای شما فراهم کرده است. با انتخاب این سایت معتبر و ثبت‌نام در آن می‌توانید طلای آب‌شده را بدون اجرت و مالیات خریداری کنید.

در واقع طلای آب‌شده از آن جهت حائز اهمیت است که هیچ‌گونه اجرت و مالیاتی به آن تعلق نمی‌گیرد. اما برای این‌‌که این روش سرمایه‌گذاری منجر به حفظ ارزش سرمایه شود، باید فروشنده‌ای معتبر پیدا کنید. گلدیکا در این مسیر به شما کمک خواهد کرد. برای خرید از این سایت توجه به موارد زیر لازم است.

در سایت حساب کاربری ایجاد کنید

زمانی که وارد صفحه اول سایت گلدیکا شوید در 2 بخش آن، گزینه وارد کردن شماره تماس و ثبت ‌‌‌‌‌نام وجود دارد. در واقع باید گفت اولین اقدامی که باید برای خرید انجام دهید، ثبت‌نام و احراز هویت در این سامانه است.

برای ثبت ‌نام و احراز هویت در این سایت لازم نیست مدارک خاصی بارگذاری کنید، بلکه شماره تماس شما و وارد کردن کد تاییدی که روی موبایل ارسال می‌شود، برای ایجاد حساب کاربری در گلدیکا کفایت می‌کند.

با توجه به این‌‌که خرید طلای آب شده نیاز به سرمایه دارد باید کیف پول خود را در سایت شارژ کنید. برای این منظور نیز لازم است به قسمت واریز پول مراجعه کنید. در این صفحه با پیغامی تحت عنوان "کارتی در این سامانه تعریف نشده است" روبه‌رو خواهید شد.

برای شارژ کیف پول گلدیکا که امکان خرید طلای آب شده آنلاین را فراهم می‌کند باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید. کارتی که در این سامانه وارد می‌شود باید به نام شخص شما باشد.

نکات کلیدی خرید طلای آب شده از گلدیکا

واریز ریال در داشبورد؛ معرفی مراحل

اگر به‌ تازگی در گلدیکا حساب کاربری ایجاد کرده‌اید احتمالا هنوز با کیف پول ریالی این سامانه آشنا نیستید. به ‌طور کلی باید گفت در این سایت امکان پرداخت آنلاین هزینه طلای آب‌شده وجود ندارد و برای این منظور، باید حتما داشبورد خود را شارژ کنید.

با کلیک روی گزینه واریز پول، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید پس‌از وارد کردن شماره کارت، یک مبلغ انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با هر بار کلیک روی مبالغ نمایش‌داده‌شده، شارژ کیف پول نیز افزایش پیدا می‌کند.

در آخر، زمانی که مبلغ به حد مورد نظر شما رسید باید روی گزینه پرداخت کلیک کنید. در کادری که نمایش داده می‌شود گزینه انتقال به درگاه پرداخت وجود دارد که با کلیک روی آن، سایر مراحل به‌راحتی قابل انجام هستند.

نکات کلیدی خرید طلای آب شده از گلدیکا

بررسی بخش معامله طلا در سایت گلدیکا

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سایت گلدیکا که برای خرید و فروش طلای آب شده باید به آن مراجعه کنید قسمت معامله طلا است. با کلیک روی این گزینه، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که کار با ابزارهای آن چندان سخت نیست.

در این صفحه فرمی نمایش داده می‌شود که در بالای آن 2 دکمه با نام‌های خرید و فروش وجود دارد. با توجه به معامله‌ای که می‌خواهید انجام دهید باید یکی از این دکمه‌ها را انتخاب کنید.

با کلیک روی گزینه خرید طلای آب شده، قیمت لحظه‌ای این فلز ارزشمند به شما نمایش داده می‌شود. سپس در بخش ارزش کل، می‌توانید مبلغی را برای خرید طلا وارد کنید. البته این مبلغ باید در کیف پول موجود باشد.

در بخش فروش نیز موجودی کیف پول طلا نماش داده می‌شود. در صورتی ‌که بخواهید طلای آب‌ شده را به فروش برسانید کافی ‌است در بخش ارزش کلی، میزان سرمایه را وارد کنید تا به اندازه آن، از موجودی کیف کسر شود.

دریافت فیزیکی طلا در سایت گلدیکا

با خرید طلای آب شده از سامانه گلدیکا علاوه ‌بر شارژ کیف پول می‌توانید این فلز ارزشمند را به‌صورت فیزیکی تحویل بگیرید. از‌این‌رو هرگونه نگرانی نسبت به عدم اعتبار این سایت بی‌مورد است. از طرف دیگر طلاهای آب شده در گلدیکا توسط سامانه reygiri دارای کد انگ می باشد و دیگر دغدغه ای بابت اعتبار آن نخواهید داشت.

برای این‌‌که بتوانید طلای موجود در کیف خود را به‌صورت فیزیکی تحویل بگیرید باید وارد صفحه دریافت طلا شوید. توجه داشته باشید که دریافت فیزیکی این فلز ارزشمند، نیاز به بهره‌مندی از شرایطی خاص دارد.

یکی از مهم‌ترین شرایط تحویل، خرید حداقل 30 گرم طلای آب‌ شده است. درصورتی‌که کیف پول طلای شما ارزشی کم‌تر از این مقدار داشته باشد نمی‌توانید آن را به‌صورت فیزیکی تحویل بگیرید.

برای تحویل طلا باید به‌صورت حضوری به شعبه اداری گلدیکا مراجعه کنید. در واقع باید گفت این سامانه به‌دلیل محدودیت‌های موجود، طلای آّ‌ب‌شده را با پست یا تیپاکس ارسال نمی‌کند. این مورد امنیت تحویل فیزیکی را تا حد زیادی افزایش داده است.

با وارد شدن به بخش معامله طلا، صفحه‌ای روبه‌روی شما قرار می‌گیرد که باید در آن روی گزینه دریافت طلای آب‌شده کلیک کنید. در این فرم تمام اطلاعات لازم نمایش داده می‌شود و پس ‌از مطالعه آن‌ها باید مقدار طلای موردنیاز خود برای تحویل فیزیکی را مشخص کنید.

کلام نهایی

با خرید طلای آب شده می‌توانید بدون پرداخت مالیات و اجرت، در بازار این فلز ارزشمند سرمایه‌گذاری کنید. دراین‌بین انتخاب فروشنده‌ای معتبر اهمیت دارد. در این زمینه می‌توان به سامانه گلدیکا که به‌عنوان یکی از معتبرترین‌ها در حوزه طلای آب‌شده شناخته می‌شود اشاره کرد.

برای خرید طلای آب ‌شده از این سایت کافی‌است پس‌از ورود به سامانه و ثبت‌نام، کیفت پول خود را به‌صورت ریالی شارژ کنید. بعد از انجام این فرآیند با مراجعه به صفحه طلا می‌توانید به خرید و فروش این فلز بپردازید یا حتی درخواست دهید که آن را به‌صورت فیزیکی به شما تحویل دهند.