هتل رادیسون بلو آنکارا

بعد از اینکه بلیط تهران آنکارا را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب هتل می‌رسد. انتخاب هتل می‌تواند تأثیر مستقیم بر کیفیت سفرتان داشته باشد. اینکه سفری خاطره‌انگیز داشته باشید یا سفر به خاطره‌ای تلخ تبدیل شود، بیشتر وابسته به انتخاب هتل خواهد بود. اکثر مسافران آنکارا، بیشتر از تفریحات داخل هتل لذت می‌برند.

پس باید هتل امکانات کافی در اختیار مسافران قرار دهد. از طرفی قیمت هتل‌های 5ستاره در آنکارا هم بسیار گران است. هزینه اقامت حتی از هزینه بهترین بلیط آنکارا به تهران نیز بیشتر خواهد بود. به همین خاطر می‌توانید در هتل‌های  4ستاره که کیفیت بسیار عالی دارند کمک بگیرید. هتل رادیسون بلو از جمله بهترین هتل‌های 4ستاره آنکارا است. امروز در این مقاله با ما همراه باشید تا این هتل عالی 4ستاره را بشناسید.

معرفی هتل رادیسون بلو آنکارا

هتل رادیسون بلو از جمله برترین هتل‌های آنکارا است. این هتل 4ستاره دارد و به همین خاطر هزینه اقامت در آن به‌مراتب از هتل‌های لوکس 5ستاره کمتر خواهد بود. این هتل یک ساختمان بسیار شیک و بزرگ در دل آنکارا دارد و دارای دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و جاهای دیدنی مختلف آنکارا است. هتل رادیسون بلو از نظر کیفیت امکانات، خدمات و اقامت تفاوت چندانی با هتل‌های لوکس 5 ستاره ندارد.

انواع مختلف اتاق هتل رادیسون بلو آنکارا

در هتل رادیسون بلو به‌صورت کلی چهار نوع اتاق وجود دارد. نوع اول، اتاق‌های استاندارد است. اتاق‌های استاندارد ساده‌ترین و ارزان‌ترین اتاق‌های هتل رادیسون به حساب می‌آیند. در صورتی که اقدام به خرید بلیط تهران آنکارا با قیمت بالا و کلاس پروازی عالی کرده‌اید و می‌خواهید هزینه اقامت خود را کاهش دهید، می‌توانید در این نوع اتاق‌ها اقامت داشته باشید.

اتاق‌های استاندارد قابلیت اقامت چهار نفر را دارند. البته فقط یک تخت خواب دو نفره در این اتاق‌ها قرار دارد. در صورت تمایل به اقامت چهارنفره در این اتاق‌ها می‌توانید از پذیرش بخواهید تا 2 کاناپه تخت‌خواب شو به اتاق اضافه کنند. البته از نظر فضای داخل اتاق، تفاوتی بین اتاق‌های استاندارد وجود ندارد و با اقامت چهار نفره، فضا کمی کوچک خواهد بود.

نوع بعدی اتاق‌ها، اتاق‌های سوپریر با بالکن و ویو به شهر هستند. این اتاق‌ها دارای 1 تخت خواب دبل یا دو تخت خواب تکی توئین بوده و امکان اقامت یک نفر اضافه را با کاناپه تخت خواب شو فراهم می‌کند. همان طور که از نام این اتاق مشخص است، این اتاق یک بالکن بسیار زیبا با چشم‌انداز به شهر زیبای آنکارا دارد.

نوع بعدی اتاق‌ها، انواع سوئیت هستند. سوئیت جونیور با بالکن و ویو به شهر همراه با یک تخت خواب کینگ سایز و 1 کاناپه تخت خواب شو ارائه می‌شود و مجموعاً امکان اقامت 5 نفر را فراهم می‌کند. البته 2 نفر باید به‌صورت جداگانه هزینه اقامت را بپردازند و کاناپه تخت خواب شو دریافت کنند. سوئیت دیگر سوئیت بزرگ مجموعه است که دو تخت خواب توئین دارد و امکان اقامت 6 نفر را فراهم می‌کند. البته 3 نفر باید هزینه اضافی بپردازند و کاناپه تخت خواب شو دریافت کنند.

2

امکانات رفاهی و خدماتی هتل

در این هتل می‌توانید از امکانات کامل خدماتی و رفاهی بهره‌مند شوید. در اصل برخی افراد تصور می‌کنند وقتی که یک هتل 4 ستاره است، در مقایسه با هتل‌های 5 ستاره از خدمات کمتری بهره‌مند می‌شوند. در اصل بیشتر کمبودها در امکانات تفریحی احساس می‌شود و خدمات به بهترین نحو ارائه خواهند شد.

در هتل رادیسون بلو آنکارا می‌توانید به‌صورت 24 ساعته پذیرش شوید. همچنین تمام مسافران در هر ساعت شبانه روز می‌توانند از اتاق چمدان استفاده کنند. چک این و چک اوت به‌صورت اکسپرس و سریع انجام می‌شود. در فضای هتل امکان استفاده از ATM و باجه مخصوص چنج ارز یا همان صرافی وجود دارد. در صورتی که به خدمات شستشو یا اتوی لباس نیاز داشته باشید، می‌توانید از لاندری مجهز هتل استفاده کنید.

در تمامی بخش‌های هتل اماکن استفاده از اینترنت پرسرعت وجود دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به گاوصندوق ایمن هستند. همچنین ایمنی توسط تیم مراقب همراه با دوربین‌های مداربسته به‌صورت 24 ساعته انجام می‌شود. در صورتی که برای قرارهای کاری به آنکارا سفر کنید، می‌توانید از بیزینس سنتر مجموعه کمک بگیرید. در صورت تمایل می‌توانید از داخل هتل یک خودروی بدون راننده کرایه کنید و از پارکینگ اختصاصی رایگان نیز بهره‌مند شوید.

در صورتی که به ترانسفر نیاز داشته باشید و ترانسفر فرودگاهی روی بلیط تهران آنکارا ارائه نشده باشد، می‌توانید از ترانسفر هتل استفاده کنید. اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری، اتاق‌های مخصوص افراد غیرسیگاری و اتاق‌های مخصوص افراد آلرژیک نیز در این هتل وجود دارند. روم سرویس به‌صورت 24 ساعته انجام می‌شود و کارکنان در هر لحظه پاسخگوی نیاز مسافران خواهند بود.

در ضمن به یاد داشته باشید که خدمات مخصوص معلولین نیز در این هتل ارائه می‌شود. همچنین یک باجه مخصوص خدمات گردشگری در هتل وجود دارد که حتی شما را برای خرید بلیط آنکارا به تهران نیز راهنمایی می‌کند.

3

امکانات تفریحی هتل

این هتل متأسفانه استخر اختصاصی ندارد. البته جای نگرانی نیست، می‌توانید برای شنا به استخرهای عمومی اطراف هتل مراجعه نمایید. البته امکان استفاده از بخش اسپا که شامل ماساژ و سونا می‌شود وجود دارد.  هتل رادیسون بلو یک هتل 4ستاره است. به همین خاطر نباید انتظار امکانات تفریحی خاصی را از آن داشته باشید. در این هتل می‌توانید از سالن فیتنس استفاده کنید یا از حضور در بخش تراس و فضای سبز آن لذت ببرید.

به‌صورت کلی در صورتی که بلیط آنکارا به تهران یا بلیط رفت گرانی تهیه کرده‌اید و به فکر کاهش هزینه‌های سفر تا حد امکان هستید؛ اما نمی‌خواهید کیفیت اقامت شما کاسته شود، بهتر است از هتل رادیسون بلو استفاده کنید. این هتل کیفیت اقامت بسیار عالی، اما امکانات تفریحی محدود دارد. حتی از نظر موقعیت قرارگیری نیز این هتل در زمره بهترین هتل‌های آنکارا قرار می‌گیرد.