خط و نشان بازیکن سپاهان برای پرسپولیس/ آخرین وضعیت مصدومیت نوید کیا

رسول نویدکیا در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، چون پای من ورم دارد و باید منتظر بمانم تا با خوابیدن این ورم و MRI میزان این مصدومیت مشخص شود.

وی افزود: شنیدم که یکسری گفتند که رباط پاره کرده‌ام، اما همانطور که گفتم هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر بمانم تا با بهبود وضعیت پایم و عکس گرفتن وضعیت مصدومیت من مشخص شود. اصلا اتفاق خاصی نیفتاد. من مصدوم شدم و تنها زانوی من هنگام دفاع کردن پیچید و دیگر قادر به همراهی تیم نبودم.

هافبک سپاهان درخصوص انتخاب منصور ابراهیم‌زاده و اینکه گفته می‌شود قرار است محرم، برادر او بازهم به سپاهان برگردد، گفت: سپاهان امسال با اینکه بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، اما بدشانس بود و در مسابقاتی که حق‌مان فقط برد بود یا باختیم و یا بازی را با تساوی تمام کردیم.

وی افزود: حالا منصورخان ابراهیم‌زاده آمدند و امیدوارم با حضور ایشان بدشانسی‌های سپاهان تمام شود و بتوانیم تیم را از شرایطی که دارد خارج کنیم. در مورد محرم هم باید بگویم خبر خاصی ندارم و در این خصوص صحبتی نداشتیم، اما فقط می‌توانم بگویم که او بیشتر از همه برای این وضعیتی که سپاهان دارد، ناراحت است.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می‌تواند خودش را از پایین جدول جدا کند و اینکه بازی با پرسپولیس را چطور می‌بیند، تصریح کرد: سپاهان امسال سال خوبی را سپری نکرده و ما هم مثل همه هواداران از این بابت ناراحت هستیم و هیچکس دوست ندارد تیم را در این حالت ببیند. با این حال همانطور که گفتم ما بهترین بازی‌ها را انجام دادیم و فقط نتیجه نگرفتیم.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما در این فصل بدشانسی بود و امیدوارم با آمدن منصور ابراهیم‌زاده این بدشانسی‌ها تمام شود. بازی با پرسپولیس که واقعا تیم خوبی است و مدعی اول قهرمانی هم هست به هیچ عنوان کار آسانی نیست، اما فقط می‌دانم بازهم سپاهان بهترین نمایش را خواهد داشت و برای سه امتیاز به میدان می‌رود.