همدردی جالب استقلالی ها با بازماندگان سانچی

در حالی که دیدار تیم‌های پدیده و استقلال از ساعت 15 آغاز می‌شود تعداد بسیار کمی از هواداران پدیده در استادیوم حضور دارند.

* در فاصله 2 ساعت مانده به بازی اسکوربورد پورتابل به ورزشگاه رسید و نصب شد.

*تعداد بسیاری از تماشاگران که روز گذشته بلیت تهیه نکرده اند در مقابل تک باجه ورزشگاه مشغول خرید بلیت هستند که این موضوع کار حضور تماشاگران در ورزشگاه را با کندی مواجه کرده است.

*ترافیک بسیار زیادی در بیرون از ورزشگاه ایجاد شده و تعداد زیادی از تماشاگران با پای پیاده در حال رفتن به استادیوم هستند.

*با توجه به اینکه روز گذشته بلیت فروشی روز گذشته در سطح شهر مشهد انجام شده امروز تعدادی از افراد متفرقه مشغول فروش به قیمت های بالا و به صورت بازار سیاه هستند. به طور مثال بلیت 5 هزار تومانی با قیمت 30 هزار تومان هم به فروش می‌رسد ضمن آنکه بلیت جایگاه ویژه که معمولا در شهرستان‌ها فروشی نیست در مشهد به فروش می‌رسد!

*هواداران استقلال با در دست داشتن بادکنک‌های آبی و مشکی در ورزشگاه حاضر شدند. ظاهرا کانون هواداران استقلال این اقدام را در راستای همدردی با خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی انجام داده است.

*هنگامی که تیم استقلال از هتل هما قصد عزیمت به ورزشگاه را داشت تعداد بسیار زیادی موتور سوار این تیم را تا ورزشگاه اسکورت کردند.

دیدار دو تیم از ساعت 15 آغاز می‌شود.