خیز بازیکن جدید پرسپولیس برای  شماره پیراهن اسطوره

بشار رسن، ستاره عراقی نیروی هوایی که پیش از پایان قراردادش با این تیم به عضویت پرسپولیس در آمده بود، اکنون به تهران آمده و از روز گذشته مراحل مربوط به حضور در تست پزشکی و ثبت رسمی قرارداد از امروز در تمرین سرخپوشان حاضر خواهد شد.

رسن که سهمیه زیر 23 سال این تیم محسوب می‌شود و در این لیست حاضر شده، به دنبال دریافت پیراهن شماره هفت این باشگاه است. بشار رسن که در تیم ملی عراق و تیم نیروی هوایی با پیراهن شماره 13 به میدان می‌رفت، علاقه خاصی به این شماره دارد که اکنون در اختیار حسین ماهینی به عنوان کاپیتان دوم سرخپوشان است. با این حال او در این خصوص گفته: من شماره‌های بالا را دوست ندارم و احتمالا بین شماره 6 و 7 یکی را انتخاب می‌کنم. خیلی فرق نمی‌کند اما اگر خدا بخواهد شماره 7 را می‌خواهم.

شماره 6 پرسپولیس آخرین بار بر تن محسن بنگر بوده و در دو فصل اخیر بازیکنی از این تیم آن را در اختیار نگرفته است و شماره 7 این تیم نیز در فصل گذشته بعد از مدت‌ها بایگانی شدن و ترس از نحسی عجیب آن در اختیار سروش رفیعی قرار گرفت. سروش البته توانست با عملکردی مثبت در ترکیب پرسپولیس شرایط خوبی برای خود شکل دهد و در پایان فصل نیز راهی لیگ ستارگان قطر شد و به تیم الخور پیوست. اکنون باید دید بشار رسن که نامش در لیست آسیایی سرخپوشان نیز برای جدال با الاهلی قرار خواهد گرفت با کدام شماره پیراهن کارش با پرسپولیس را آغاز خواهد کرد.