حاتمی: چاقو نکشیدم/ فحاشی صادقی باعث درگیری شد

درگیری تکان دهنده امیر حسین صادقی و فرزاد حاتمی در هتل المپیک سر و صدای زیادی به همراه داشته است. این دو نفر سر میز ناهار درگیری فیزیکی پیدا کردند به طوری که حاتمی با چاقوی میوه خوری به صادقی حمله ور شد!

پس از اینکه صادقی اعلام کرد شروع کننده درگیری حاتمی بوده، مهاجم تراکتورسازی به واکنش در این خصوص پرداخت. حاتمی در این باره به "ورزش سه" گفت: «متاسفانه اتفاقاتی که پارسال در بازی دوستانه تراکتورسازی و پیکان رخ داد، باعث شد تا صادقی از آن پس با من درست صحبت نکند.

وی ادامه داد: امروز سر میز ناهار صادقی به قسمتی آمد که بازیکنان تراکتور در آن حضور داشتند. او شروع به شوخی با برخی بازیکنان ما کرد و من واکنش نشان دادم. به او گفتم سر میز بازیکنان خودشان برود و نباید آنجا باشد که به درگیری کشیده شد.

مهاجم تراکتور درباره اینکه گفته می شود با چاقو به صادقی حمله کرده، بیان کرد: مگر سر میز ناهار چاقو وجود دارد که من چاقوکشی کنم؟! شیشه های رستوران را هم ببینید که مشکلی ندارد و سالم است.

حاتمی در پایان افزود: شک نکنید فحاشی امیرحسین صادقی باعث این درگیری شد. واقعا خودم هم ناراحت هستم اما نباید این اتفاق می افتاد.