دردسر منصوریان برای این فصل استقلال

بعد از پیوستن مجتبی جباری به استقلال بحث های زیادی به وجود آمد که آیا او قرار است در این فصل به عنوان کاپیتان اول استقلال در میدان حاضر شود یا مثل 3 سال از 4 سال گذشته این مهدی رحمتی است که نقش رهبری در تیمش را ایفا خواهد کرد.

اما برای اینکه بدانیم آیا منصوریان تصمیمی برای تغییر در کاپیتان تیمش دارد یا نه بد نیست به چند هفته قبل برگردیم، فردای روزی که پژمان منتظری با استقلال قرارداد امضا کرد باشگاه با انتشار بیانیه ای تمام شایعات را تکذیب کرد و اعلام کرد مهدی رحمتی کاپیتان آبی ها برای لیگ هفدهم خواهد بود. طبیعی است که در آن روز سرمربی استقلال به خوبی می دانست که مجتبی جباری هم قرار است با استقلال قرارداد امضا کند و این که بعد از عقد قرارداد اظهار نظر روشنی در این باره نکرده است می تواند ثابت کند که او بنایی برای تغییر کاپیتانی در تیمش ندارد.

به جز این مجتبی جباری بعد از عقد قرارداد با استقلال رسما در گفتگو با رسانه اسپانسر باشگاه اعلام کرد که هیچ شرطی برای کاپیتانی ندارد و البته از رابطه خوبش با مهدی رحمتی صحبت کرد. مجتبی جباری به دلیل اخلاق خاص در این سال ها با هرکسی که مشکلی داشته صراحتا آن را اعلام کرده است و این که در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال در بهترین سطح رابطه با مهدی رحمتی قرار دارد، طبیعتنا نمی تواند ظاهرسازی باشد و این موضوع نشان می دهد که مشکلی به نام بازوبند کاپیتانی هرگز بین آنها پیش نخواهد آمد.

اما از آن طرف منصوریان هم می داند مجتی جباری در بسیاری از بازی ها شرایط 90 دقیقه بازی کردن را ندارد و بنابراین بعید است تصمیمی برای تغییر کاپیتان خود در لیگ هفدهم داشته است چراکه رحمتی هم یک فصل می تواند در درون دروازه استقلال قرار بگیرد و هم رابطه نزدیک تری با بازیکنان فعلی تیم دارد.البته در این بین ممکن است با توجه به رابطه نزدیکی که بین رحمتی و جباری وجود دارد، بازوبند بین این دو نفر تعارف زده شود و این موضوع در طول فصل درسری برای استقلال ایجاد نخواهد کرد.

 در این بین اگر در یک بازی مهدی رحمتی و مجتبی جباری حضور نداشته باشند، خسرو حیدری و پژمان منتظری کاپیتان های بعدی استقلال خواهند بود.

مجتبی جباری در لیگ چهارم برای اولین بار پیراهن استقلال بر تن کرد و بعد از 8 فصل در این تیم در پایان لیگ دوازدهم به سپاهان و لیگ قطر رفت.

مهدی رحمتی اما در لیگ پنجم برای اولین بار پیراهن استقلال را برتن کرد و بعد از 2 فصل حضور در این تیم در لیگ هفتم به سپاهان رفت، او لیگ هشتم را در مس بازی کرد و بعد از آن به همراه قلعه نویی به سپاهان برگشت و در لیگ یازدهم بازهم به استقلال برگشت. مهدی رحمتی 3 فصل در استقلال ماند و در پایان لیگ سیزدهم به دلیل اختلاف با قلعه نویی به پیکان رفت و در پایان لیگ چهاردهم دوباره به استقلال برگشت. او در مجموع 7 فصل سابقه حضور در استقلال را دارد.

اما خسرو حیدری در لیگ هشتم به استقلال آمد و به جز یک سال دوری از این تیم در لیگ دهم که برای سپاهان بازی کرد، در 8 فصل برای تیمش به میدان رفت.

منتظری هم در لیگ هفتم با استقلال قرارداد امضا کرد و در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم بعد 5 فصل و نیم حضور در این تیم راهی قطر شد و 4 سال در این لیگ به میدان رفت.