ماهینى: سه امتیاز عیدى اول ما به پرسپولیسى ها

پرسپولیس در حالى فردا به مصاف نفت آبادان خواهد رفت که ١٠ امتیاز اختلاف آنها با جدى ترین مدعى، شانس قهرمانى آنها را بیش از پیش افزایش داده است.


حسین ماهینى، کاپیتان دوم پرسپولیس که در این بازى احتمالا در سمت چپ دفاعى براى سرخپوشان به میدان برود ضمن تمجید از شرایط مساعد تیمش، امیدوار است اولین سه امتیاز سال ٩٦ را به عنوان عیدى تقدیم هواداران تیم شان کنند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط آمادگى سرخپوشان گفت: بعد از پایان بازى هاى آسیایى و همزمان با تعطیلات توانستیم به بیشتر خواسته هاى خودمان در کسب نتیجه برسیم و اکنون باید حاصل تلاش خودمان در سال گذشته را به مرحله بهره بردارى برسانیم. اکنون مطمئنا در سخت ترین برهه بازى ها قرار داریم و باید نمایش هاى گذشته مان را تکرار کنیم و بتوانیم به اهدافى که مدنظرمان است دست یابیم.


ماهینى در خصوص شرایط بازى برابر نفت تهران گفت: اکنون تمرینات خوبى را با شروع سال جدید پشت سر گذاشتیم و همه چیز مهیاى یک استارت مقتدرانه در سال جدید است. طبیعى است شاید در بازى اول شرایط به صورت صد در صد به سود ما نباشد اما این به آن معنا نیست که ما شانسى براى کسب پیروزى خارج از خانه برابر نفت آبادان نداشته باشیم و با تمام احترامى که براى جنوبى هاى عزیز قائلم تمام توان مان را براى شکست آنها به کار خواهیم گرفت.


وى ادامه داد: صنعت نفت با توجه به بازیکنان با انگیزه و کادر باتجربه اى که در اختیار دارد به دنبال این خواهد بود که از این بازى خانگى کمال استفاده را براى کسب نتیجه و دور شدن از انتهاى جدول ببرد اما ما نیز به دنبال اهدافى هستیم که اکنون باید به نتیجه برسند.


ماهینى با تمجید از نتایج تیم ملى گفت: دو دیدار فوق العاده از تیم ملى شاهد بودیم که باعث افتخار شدند و مقتدرانه در مسیر جام جهانى قدم برمى دارند و امیدوارم این سال فوق العاده فوتبالى با شرایط فوق العاده و خاطره انگیزى به پایان برسد. خوشبختانه ملى پوشان ما نیز اکنون از روحیه بالایى برخوردار هستند و این مساله شرایط بهترى براى ما شکل مى دهد تا به نتیجه لازم برابر نفت دست یابیم و عیدى خوبى به هواداران بدهیم.